Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat komt eigenlijk het goedkoopst uit?

Ik heb net berekend hoeveel km ik de afstand tussen rosmalen - ede per jaar heb gereden. Het blijkt meer dan 20.000 km. Wat komt eigenlijk het goedkoopst uit? LPG of diesel? Welke automerk is het het beste?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
491

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

LPG is goedkoper maar het maakt je motor kapot voor zover ik weet. Neem een bluemotion als je goedkoop en zuinig wilt rijden. Geen wegenbelasting en veel km kunnen maken. Neem een VW Polo. Meest verkochte bluemotion auto.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja LPG is slopend voor je motor mijn vorige moest al na 480000 km naar de sloop, mijn huidige nu 230000 km zal ook binnen een paar 100000 km wel op zijn. ps hij moest naar de sloop vanwege problemen met de remmen,koeling en olielekkage.
LPG G3 is dan het goedkoopst. Je betaalt dan ongeveer 45 euro in de 3 maanden meer wegenbelasting dan op benzine, maar die heb je na 1 tankbeurt al terug verdiend.
Beste automerk blijven de meningen over verdeeld :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding