Wie heeft positieve en negatieve ervaring over\met de BMW 1 serie..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Een paar keer in de 130i gereden, wel een lichte gestripte variant, maar motorisch standaard. Mijn bevindingen zijn dat het qua prestaties een zeer scherpe auto is, goed geveerd, redelijk stug, maar niet te! De 6-lijn motor klinkt heel goed en trekt tot de 6000 rpm heel hard. Denk wel aan winterbanden want met achterwielaandrijving kom je in de sneeuw nergens. Zeker met een sportief model. Diesel is tegenwoordig lekker zuinig en zeker niet weinig krachtig. Leuke rijdersauto maar qua prijs misschien niet de beste keuze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Postivieve ervaringen:
Fijne zitpositie
Lekker felle motor

Negatief:
Geen fijne versnellingsbak
Zicht is niet geweldig in de auto
Prijs/kwaliteit verhouding is niet ideaal

Verder een fijne auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed nakijken welk type banden er gemonteerd zijn. De zogenaamde "flat-run" moeten volgens BMW na een lekke band alle 4 tegelijk vervangen worden...aan 250 euro per stuk is dat erg pijnlijk...