Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste theorieboek om je theorie voor je autorijbewijs te halen? En is het verstandig om er een cd bij te nemen?

Ik heb gehoord dat vekabest goed is, maar is het nog steeds goed? Zo nee, welke is dan momenteel erg goed? Of maak het eigenlijk niet uit zolang ik maar de meest recente uitgave heb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
802

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik vond het ANWB boek ook prima! Oefenopgaven maken zal je heel erg helpen, of het nu in een boek staat of op een cd-rom.
Zoek eens op marktplaats of bol.com naar tweedehands boeken! Dat scheelt veel geld. Zorg wel dat je een recente uitgave koopt.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt is een goed boek maar staat niet alles in wat mij gevraagd werd...
Het is verstandig om uit het boek alleen de verkeersborden te leren, in half uurtje even het boekje doorbladeren, en dan hele tijd examens oefenen op cd van Vekabest. Was in december zelf avond voor me theorie begonnen met al dit en heb in 1x gehaald. Belangrijkste is oefenen met cd, door te leren van het hele boek schiet je niet veel op, want sommige mensen leren weken/maanden van tevoren en zakken alsnog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowel het boek van de ANWB als die van Vekabest zijn erg goed. Neem bij voorkeur boek en vragen cd-rom, dit werkt het beste. Mijn voorkeur gaat uit naar die van vekabest. Maar dat is persoonlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding