Ze zijn allebei de weg kwijt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

TomTom voor mannen en vrouwen.

Toegevoegd op 06-06-2009 13:32:06
Ik had er nooit behoefte aan en noemde het een DomDom. Nu we er eenmaal een hebben is het reuze praktisch, zeker op vakantie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja zo gaat dat met nieuwerwetsigheden... eerst wil je er niet aan en dan hang je eraan...
Ik vind het een puik idee.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh gut, je was me ruimschoots voor ;-) vooruit +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-)
Dus niet een TomTom voor je auto maar voor je vrouw? dus zuignapje nat maken op je vrouw plaatsen zodat ze weet waar ze heen moet ofzo?? ja als je het zo stelt..mooi plan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of dat ze weet waar haar man uithangt.
(meestal in de kroeg maar oke)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of voor de vrouw dat ze sex heeft met dr man en dan bij het hoogtepunt hoort :''bestemming bereikt'' ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@naatje, zo'n apparaat heet KomTom, zie: http://www.youtube.com/watch?v=KBjOrJtxjaE
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mlodewijk die is hilarisch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mlodewijk
Je zal maar Jan heten als er komtom geroepen word
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@naatje
Als ik een bloedneus heb moet je die andere eens zien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whhahaha
Ik ben voor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begrijp dit helemaal niet.Alsof je ook michelin kaarten uitgeven voor vrouwen. Dat is juist discriminerend optreden.Iphone voor vrouwen. Smart voor mannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja tampons zijn ook alleen voor vrouwen. Ook discriminerend dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
euuhh als een man een bloedneus heeft komen ze ook zeer van pas hoor....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er *zijn* wegenkaarten speciaal voor vrouwen. Daar staan alle namen omgekeerd op afgedrukt. Dan hoeft de vrouw de kaart niet steeds te draaien wanneer het gezin naar het zuiden rijdt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@patrick
wat is nu helemaal het probleem?
er zijn toch ook scheerapparaten voor vrouwen en fietsen voor vrouwen en erotische winkels oor vrouwen en praatgroepen voor vrouwen en tijdschriften voor vrouwen en parfum voor vrouwen en zelfverdediging voor vrouwen...
Ik heb een gewone, mag dat ook?

Eerlijk gezegd denk ik niet dat het een toegevoegde waarde zal hebben.