Op welke stranden in marokko kan je watersporten beoefenen?

Op welke Marokkaanse stranden kan ik watersporten beoefenen, zoals surfen?

10 maanden geleden
Ritsuka
10 maanden geleden
Daar is toch zo'n Engelse website voor, watersports.com dacht ik

Antwoorden (1)

In het westen van het land wordt u overweldigd door de vele mogelijkheden van glijdende sporten. Surfen, kitesurfen en windsurfen zijn een van de meest populaire activiteiten die je kunt beoefenen op de stranden van Dakhla, Safi, Essaouira of Taghazout.
In het noorden van het land, aan de Middellandse Zee, kunt u genieten van de vele activiteiten die u worden aangeboden. Als u wilt genieten van het rustige water van de Middellandse Zee, geniet dan van de opwindende momenten van jetskiën, kitesurfen, zeilen, windsurfen of waterskiën. Aan de Atlantische kust bieden de aantrekkelijke stranden van Essaouira, Agadir, Dakhla en Taghazout u zijn populaire, jetskiën, en nog veel meer sensatie.
Licht zeilen, surfen, body-boarding, licht roeien, waterskiën... Eindeloze watersporten zijn beschikbaar op de Rabat International Watersportshow, die in samenwerking met de Rabat Yacht Club wordt gehouden. Dit evenement van wereldklasse is meer dan een wedstrijd; het is een bijeenkomst die alle amateurs en professionals van de watersport over de hele wereld bijeenbrengt. De stad Rabat biedt u grote mogelijkheden om uw potentieel in de watersport te ontplooien.
10 maanden geleden