Waar koop ik een kofferriem?

Het slot van mijn koffer is wat gammel. Toegegeven: je moet flink je best doen, maar bij een goede klap in de juiste richting springt het slot open.

Om te voorkomen dat mijn koffer openspringt, wil ik er een kofferriem omheen doen. Zo'n brede riem die je flink strak rond je koffer bindt. Een veredelde sjorband, eigenlijk.

Waar koop ik zo'n kofferriem? Liefst in het centrum van Utrecht.

Cryofiel
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K

Het beste antwoord

Ik zag ze laatst toevallig vij de V&D! In centrum Utrecht op de bovenste verdieping tussen het tassengebied en de dvd-afdeling.

Ik weet geen prijs maar ze waren in de aanbieding geloof ik. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik heb ze inderdaad bij de V&D gehaald, € 5,95 voor een goede kofferriem, zelfs met (weliswaar nutteloos) cijferslot.

Andere antwoorden (9)

Bij de bouwmarkt verkopen ze spanbandjes.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze ook bij de ANWB krijgen, en volgens mij ook bij V&D. Ook andere winkels die koffers/reisspullen verkopen zullen dat in hun assortiment hebben. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijgen nog wel!!!
Je kunt ze bij de action kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de tassenwinkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kofferwinkel lijkt me de aangewezen plaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een winkel die koffers verkoopt, verkoopt ook kofferriemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in het centrum van Utrecht je internet aanzet zou je de kofferriem ook hier kunnen kopen, de keuze is reuze:

http://www.twenga.nl/dir-Mode,Tassen-en-lederwaar,Kofferriem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de ANWB winkels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Neckermann met slot voor €9,99