Ik ga een slaapzak kopen van fleece,heeft iemand hier ervaring mee?

Is een fleece slaapzak makkelyk in gebruik,om in te liggen,wassen etc? Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Fleece is gemaakt van kunststof. Op zich niets mis mee, maar let wel op wat je aan hebt als je gaat slapen. Door wrijving kan statische elektriciteit ontstaan.
Ook kan fleece behoorlijk warm aanvoelen.

Het is wel makkelijk mee te nemen (klein) en schoon te houden en licht.

Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen, maar wellicht zijn er andere antwoorden die jou op een ander idee (dan de mijne) brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Warm? Ik ga ermee naar Frankrijk,dus denk dat ik voor n andere stof ga kiezen,denk de ouderwetse slaapzak van vroeger.

Andere antwoorden (1)

Heb je huisdieren? Fleece is een haren-magneet.. Ziet er mooi uit, maar in maar in de buurt van huisdieren ziet het er vaak niet meer zo mooi uit..