Kun je op de Antillen (les nemen in) Golfsurfen?

Ik ga dit jaar met een vriendin een weekje of twee de zon opzoeken. We zijn altijd wel in voor nieuwe dingen en willen eigenlijk graag leren golfsurfen (dus niet windsurfen).

Ik ben al aan het "surfen" geweest op internet, maar kom eigenlijk voornamelijk Hawaii tegen als Golfsurfbestemming.
Zijn de Antillen ook geschikt als golfsurf-locatie en zo ja weet iemand daar een surfschool te zitten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K

Het beste antwoord

De antillen zijn nauwelijks geschikt voor surfen. En ideaal is het zeker niet..

De golven die tegen de kusten komen zorgen ervoor dat de noordkant van de eilanden bestaan uit scherpe rotsen. De zuidkan heeft zandstranden, maar daar zijn weer geen golven.

Er is op Curacao een surfclub -aan de noordkant-. maar ik weet niet of je er kan lessen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op Sint Maarten zijn surf schoelen aan de oost kant van het eiland. Ik surf zelf niet maar denk wel dat dit leuk is voor beginners en niet voor gevorderden. De golven zijn hier niet zo erg hoog. Check deze site:http://www.st-martin-vacation.com/thingstodo.html