Wie woont er nu in de buurt van het ZILVERMEER in MOL? Is het daar druk nu?

Woont er iemand in de buurt van het zilvermeer in mol (belgie) ik vraag me af of het druk is? Staat de parking vol?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het in Belgie nog mooi weer dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee cindy in belgie regent het dag en nacht dikke plus voor deze vraag

Het beste antwoord

Wonen niet

ben er wel geweest tis heel druk en mooi

Budgetvriendelijke camping en trekkershutten. Winkel. Zwemvijver met witzandstrand. Grote speeltuin, minigolf, gocarts, roeien, waterfietsen, nieuwe sportvelden. Watersportvijver (ook duiken). Taverne. Vernieuwde camping met modern sanitair, blokhutten, bivak.

Type
Camping

Locatie
Zilvermeerlaan 2
Mol
tel. +32 14 82 95 00
fax. +32 14 82 95 01
www.zilvermeer.be
camping@zilvermeer.provant.be