Waar in Portugal heb je 'hoge' golven?

Vakantie 2010 :)Portugal met hoge golven?:D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.8K

Het beste antwoord

De Algarve en met name het westelijke gedeelte met de plaatsen Cabo de San Vicente, Tonel, Sagres en Carrapateira zijn perfecte surf lokaties, waar het hele jaar door vele surfers uit heel Europa te vinden zijn. Er is altijd wel een spot met goede golven in de omgeving te vinden.

Buiten deze plaatsen in het westen van de Algarve kun je ook surfen in bijvoorbeeld Portimao en Alvor. Hier en in bovengenoemde plaatsen zijn verschillende surfscholen om deze fantastische sport te leren of om je techniek te verbeteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Praia do Guincho, het (wind)surfparadijs van Portugal met wilde hoge golven. Voor zwemmers en beginnende surfers wel gevaarlijk vanwege de onderstroom (costa Portugal, Cascais).
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Levensgevaarlijk. Ik ben in die onderstroom terechtgekomen en totaal gemangeld door water met rondslingerende stenen.
langs de kust van lissabon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Algarve
In de Algarve vind je smalle strandjes tussen spectaculaire rotsen maar ook brede zandstranden achter hoge duinen. De stranden in het oosten zijn relatief wat rustiger, die in het westen zeer populair (vooral in de zomer). De costa Portugal in de Algarve.