Wat kost een touringcar huren per dag?

All inclusive met chauffeur etc.

/Edit
5 dagen naar Berlijn en weer terug, er vanuit gaande dat we daar ook wat rondrijden...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
2.7K

Het beste antwoord

Het aantal uren dat de chauffeur in dienst is maak niet uit en de bus is altijd inclusief chauffeur. Het is een berekening van tijd en deels afstand.
Want 5 dagen lutjebroek is niet heel veel duurder dan 5 dagen berlijn.
Reken maar gauw op 3500 ook afhankelijk van type bus

kijk hier eens voor transferprijs
http://www.busbroker.eu/index.php
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ligt waarschijnlijk aan het aantal kilometers die je gaat rijden en het aantal uren dat de chauffeur in dienst is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar is moeilijk antwoord op te geven, omdat touringcarverhuurders niet graag alle informatie on-line zetten i.v.m. de concurrentie.
Om toch een klein beetje inzicht te hebben, kun je misschien onderstaande site eens bezoeken, succes.

Ik onderstaande site nog even bekeken.
Je kunt hier je reisgegevens invullen en vrijblijvend plaatsen.
Mochten er geinteresseerde verhuurders zijn, dan kunnen die een offerte uitbrengen.
Hopelijk krijg je dan meerdere offertes en heb je een keuze.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je woonachtig bent in amsterdam en omstreken, kan ik je amcar aanraden. Zeker een van de, zo niet de goedkoopste van Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met een beetje mazzel is een georganiseerde busreis in dit geval goedkoper, aangezien daar de prijzen anders zijn dan bij de normale verhuur.