Als een hotel mogelijkheid geeft tot betalen met creditcard, accepteert men dan ook bankpasje?

Mijn vriend en ik hebben een hotelovernachting geboekt. Bij betalingsmogelijkheid staat creditcard, maar deze hebben we niet. Kunnen we ook met bankpas betalen, dus pinnen? Het gaat om hotel in Nederland.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.3K

Het beste antwoord

Men accepteert een pin pas als men over een pinapparaat beschikt. Ik zou voor de zekerheid toch een telefoontje er aan wagen, anders sta je daar met je pasje. Mochten ze daar niet over beschikken dan kun je altijd in de buurt van hotel even pinnen en cash betalen. Geloof wildelely, relaxed reizen heeft alles te doen met een goede voorbereiding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik koos het meest volledige antwoord (in mijn ogen) als beste antwoord.

Andere antwoorden (4)

Ja tuurlijk elk repecterend hotel heeft toch een normale pinautomaat ?
13 jaar geleden
Alle hotels hebben de mogelijkheid om te pinnen. Dus zal dat geen enkel probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze CreditCard accepteren, zijn ze zeker ook uitgerust met een pin-automaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pinnen in het hotel kan bijna altijd in Nederland. En anders pin je toch lekker ergens anders en betaal je contant?