Zijn de winkels los in Nordhorn op Paasmaandag?

Via Google kun je zien dat de openingstijden op Paasmaandag tussen 8:00 en 20:00 zijn, maar dat de openingstijden ook kunnen afwijken. Is er ergens bekend of de winkels in Nordhorn los zijn op Paasmaandag, of eventueel ergens anders net over de grens in de buurt daarvan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lijkt me vrij simpel om daar achter te komen, bel morgen 1 van de winkels die die je wil bezoeken en vraag of ze Paasmaandag open zijn.

Het beste antwoord

In Nordhorn en omstreken zijn allle winkels gesloten met pasen .
Heel misschien dat er nog een verdwaald cafe open is .