Waar ligt "den breugel". Zij spelen daar maar weet het niet liggen.

Dit is de website http://www.fcdepeles.com/wedstrijden0910.htm

Ze spelen morgen op de terreinen van "den breugel" maar ik weet het adres niet. Is dat terug te vinden op hun website van fc de pelés? (zie hierboven)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

adres: Leiseinde 94 in Turnhout.
Het staat overigens niet op de website van FC De Pele's.
Het is het terrein van FC Breughelmans (vandaar de naam).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan het in St Truiden zijn. Er staat ook Waregem bij. Ik heb gezocht op Stadion den Breugel