Wat moet ik echt zien?

Ik wil samen met vrouw en kind één maand erop uit trekken en een "round the world" tickets, o.i.d. om wat over de wereld te vliegen.

Kind is dan 4 jaar. Uiteraard is een maand niet veel, maar het is weer eens wat anders dan drie weken USA.

Dus wat is een leuke route?

Sydney zou ik zeker wel een ontbijtje willen halen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Round the world in één maand? Dat is niet alleen niet veel, dat is als een gek van hot naar her vliegen. Waarom het niet beperken tot één of twee continenten, bijvoorbeeld Australië (omdat je toch al Sydney noemt) en Zuidoost Azië?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ticket vorm heet round the world. En als je heen via Azië naar Australië vliegt, en terug via LA, New York/Vancouver, dan ben je toch al aardig bezig een rondje te vliegen.

Antwoorden (12)

Bali is ook echt een eiland waar je geweest 'moet' zijn. is ook heel goed te doen met een klein kind. Probeer wel het toeristische zuiden te mijden. Ligt ook mooi op de route naar Sydney en ook leuk voor een paar dagen. Mooie stranden, prachtige natuur, ook een zeer warme cultuur en niet te vergeten, heel goed eten!

Ook een wijntje drinken op een van de vele wijngaarden in de buurt van Stellenbosch (Zuid Afrika) is zeker een aanrader ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een kind van 4?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, hup ook aan de wijn.
Het is sowieso een heel mooie bijzondere omgeving rond Stellenbosch en een wijngaard is een heerlijke plek om te spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef me één reden waarom een kind van vier dat niet kan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm, ik zie niet waarom Bali een "moetje" is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets moet...
Maar van alle plekken die ik heb gezien was Bali een van de plekken die mij het meest zal bijblijven. En zo heb ik nog vele anderen gesproken die deze mening delen.
Ik vind het lastig uit te leggen wat er zo bijzonder is, het is voornamelijk de sfeer, die het bijzonder maakt.
Maar het is maar een idee/ mening.
Ik zou mijn "eigen"standbeeld willen bekijken,ook mooie omgeving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat? waar? hoezo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Standbeeld van Flora,ook wel Jezus genaamd. Rio de Janeiro.
Indrukwekkend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die foto is daar niet van! Maar leuk dat je het opmerkt! Dit beeld staat verstopt in Europa, en nee niet de Rio de Janerio kloon in Portugal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt toch ook geen vrschil zien tussen het origineel en een kloon? Als ik een uitgebreider foto had gezien,waar de "Gebochelde" niet opstond had ik geweten dat het een neppert was!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kloon in Lisboa is kleiner, maar verder redelijk hetzelfde vormgegeven. Deze staat op het klooster op de berg Tibidabo. Mooie foto he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Christo Redentorrrrr!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Koolmeesje... je eigen standbeeld verwacht ik eerder in zuidoost Azië verwacht... http://en.wikipedia.org/wiki/Leshan_Giant_Buddha ofzo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Krizz,je maakr een fout die veel mensen maken,mijn avatar is geen afbeelding van Boeddha,zoals ik ook tot voor kort dacht,maar van de Chinese god van(en nu moet ik even gokken) voorspoed en lekker eten dacht ik.
Ik zou sowieso maar een beetje rustig aan doen met een kind van 4 jaar.
Dus kan je in een maand heus niet al te veel zien.
En als Sydney zo sterk op je verlanglijst staat, zou ik het "gewoon" bij Australie houden.
Lijkt mij fantastisch en alleen al daar is meer dan genoeg.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit wijze advies steun ik met een +je, als je wacht tot het kind wat ouder is heeft hij/zij er ook nog iets aan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat erom dat we een maand weg zijn, bijvoorbeeld week Sydney met een tussenstop in Hong Kong/Tokyo van een paar dagen. Vervolgens LA, en dan naar Vancouver rijden ofzoiets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik die route zou maken, zou ik de tussenstop echt op Bali maken, even een weekje relaxen. Hong Kong is gewoon een hele grote stad, ik vond het niet heel bijzonder. Tokyo staat nog steeds op mijn verlanglijstje, maar ik zou dan zelf meer van Japan willen zien dan alleen Tokyo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij wil de vragensteller wat zien, Bali is echt salou alleen dan aan de andere kant van de wereld, niets aan en verspelen van je centen om daar een week te "relaxen" Als je wil relaxen kun je toch ook lekker naar spanje gaan? daar hangt in de zomer een aangenaam temperatuurtje en kun je lekker niets doen.
Egypte is altijd mooi, of Mexico.
Australië. lekker warm enzo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Egypte hebben we al gewoond.
Je kunt eens kijken op: http://www.wegmetdekids.nl/
dit is niet heel super voor volwassenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens velen mag Cuba niet ontbreken in places to see!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Egypte ( is wel mooi en lekker warm )
- Italië ( heeft lekkere pizza's en ijsjes )
- China ( Naar de Chinese Muur gaan )
- Turkije ( Doner kebab enzowh )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Egypte sharm el shig (geen idee hoe je het schrijft)
En dan hotel Magic live
Dat is zooooo ontzettend leuk
ook voor een kind van 4 je kan er superveeel doen
echt eeen aanrader !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een kind van vier vliegen is al een hele operatie, maar om nu ook nog een paar keer van plaats te verkassen is toch ook heel wat.
Je moet toch elke keer reizen.. een paar uur van te voren aanwezig zijn en wachten , zitten weer reizen tot dat je bent waar je steeds wezen wilt, voor een kind toch een hele opgave lijkt mij. Ik wil je niets opleggen o.i.d maar zo zie ik het zelf namelijk.

Maar mocht je iets moois willen zien, het nieuwe en grootste aquarium in valentia spanje lijkt mij zelf super.
zo zie je ook het leven onder water inplaats van alleen erboven.... tripje oceaan dus.
En ik zou wel eens in dubai willen kijken, misschien heb je er iets aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cuba, Venezuela.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Okavangodelta en de Makgadikgadi-zoutvlakte in Botswana. Absoluut niet te missen.

Wil je echt ontspannen rond de wereld met een kind, dan is een round the world cruise misschien een optie. Je komt haast nergens verder dan de havenplaatsen, maar ondertussen doe je wil indrukken op van heel veel plekken op aarde, en als een excursie je wat minder geschikt lijkt voor junior, is ie in goede handen in de crèche.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
noorwegen omdat het land zo schoon
de mensen zo aardig

de natuur adembenemend mooi