Moet je door paspoort controle van de marechaussee als je met de boot naar Engeland gaat?

Kennis gaat binnenkort met de boot naar Engeland, en heeft nog een boete open staan. Ik heb wel eens gehoord dat de marechaussee je dan staande kan houden. Moet door de marechaussee als je naar Engeland gaat met de boot vanuit IJmuiden, en dan de Felison Terminal?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon die boete betalen. Dan ben je meteen van dit soort gelazer af.

Het beste antwoord

Yep. Ben van de week nog die zelfde route gevaren vanaf dezelfde terminal. Normale controle: passpoort en poortjes. Die boete wordt geheid een probleem. Of van te voren betalen of ter plekke...