Waar kun je heel goedkoop overnachten in een vakantiehuisje of hotel ?

Waar kun je van 13 t/m 17 Mei heel goedkoop overnachten in een vakantiehuisje of hotel ?
Het liefst in de provincie Drenthe, Friesland of Overijssel.

Toegevoegd na 15 minuten:
Iets tussen de 150 en 200 euro.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Antwoorden (8)

Ik zou hier eens zoeken, ze hebben leuke last minute aanbiedingen.

Toegevoegd na 7 minuten:
123 euro Hogenboom Park Groot Bartje in drenthe..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tweepersoonskamer per nacht incl. ontbijt 79 eur.
Vrij tussen 13 en 17 mei.
Tulip Inn Amersfoort

Of bedoel je tussen 150 en 200 eur voor 4 nachten,
nl. 13 - 14 - 15 en 16 mei?
!3 mei is een donderdag en in de meeste bungalowparken is dat geen aankomstdatum.

Je moet wel duidelijk zijn in je vraagstelling.

Vakantiepark Boomhiemke
(Hollum/Ameland, NL-Friesland, Nederland)
4-prsoons mobilhome van 14 - 17 mei 113,- euro.

Zoek anders zelf maar eens op
http://www.bungalows.nl
www. weekendjeweg.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek op marktplaats in de rubriek vakantie en je vindt aanbiedingen genoeg in jouw prijsklasse voor een week. Het zijn voornamelijk dan sta-caravans. Met een hotelbon van 55 euro ben je nog goedkoper uit, maar je bent dan verplicht er (betaald uiteraard) te ontbijten en te dineren. Dat maakt het uiteindelijk toch duur. In een caravan of huisje kun je zelf koken en daarmee de kosten in de hand houden.

Prettige vakantie!
paulus811
14 jaar geleden
Hotel, ex ontbijt 5 nachten x €70a80 = € 375
Dat zal moeilijk worden om voor die prijs een midweekarrangement in een vakantiepark voor te vinden. Misschien met je Airmiles?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het eens op een veilingsite:
http://www.vakantieveilingen.nl/
Soms kan je hier voor een prikkie op een heel leuke plek terecht komen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is heel handig zit mijn moeder ook op
www.hotelkamerveiling.nl is een website waar hotelovernachtingen geveild worden voor belachelijk lage prijzen. Zo sliep ik laatst in een 2-persoonskamer in het luxe American Hotel op het Leidseplein in Amsterdam voor nog geen 30 euro (dat is dus per kamer, en niet per persoon..!)
Maar het is natuurlijk geluk hebben en goed opletten.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op B&B www.bedandbreakfast.nl/land/Nederland?tab=2
Kies daarna de provincie. Er zijn heel veel plekken met een prima onderkomen. succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens hier:
http://www.actievandedag.nl/weekend
ik boek regelmatig een paar voordelige dagen daar.
houd het in de gaten zou ik zeggen.
niet alleen in het week-end, maar elke dag aanbiedingen./
veel voor-pret en plezierige dagen toegewenst!