Wat is een leuke stad om alleen naar toe te gaan (stedentrip). Ik hou ervan om 's avonds in een bar / cafe rond te hangen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Maastricht Brussel Antwerpen Amsterdam Rotterdam en Breda keigezellig allemaal!

Venezia, wel vliegen via Treviso, anders wordt het een duur grapje

Je schrijft niet hoever die stad mag zijn... Madrid is erg leuk, en 's avonds heel gezellig.

Groningen!

antwerpen.... leuker als brussel en amsterdam bij elkaar.

Londen, Barcelona

Düsseldorf! Toegevoegd na 59 seconden: Ik heb er een tijd gewoond en het is echt heel gezellig.

Barcelona. Goed openbaar vervoer, mooie bezienswaardigheden en vooral een erg levendige stad. Lekker op een terrasje op de Ramblas zitten (als je geld teveel hebt) of op Plaza Reial (plein in de buurt van de Ramblas, maar aanzienlijk voordeliger). Goede nightlife voorzieningen, vaak aangenaam weer. Echt, Barcelona is één van de mooiste en veelzijdigste steden van Europa in mijn ogen.

Maastricht is geweldig in Nederland, Antwerpen daarbuiten.

Dan móet je naar Istanbul! Heel veel leuke barretjes, veel live muziek en hele gezellige mensen!

Londen, Barcelona om het goedkoop en dichtbij te houden. Voordeel van Londen is de taal.

barcelona!!!! oleeeee Toegevoegd na 2 minuten: ooohh en dat lijkt raar maar doe eens ongwoon CALCUTTA alleen de reis kost wat maar dan je ook lekker de beest uithangen voor weinig

Afhankelijk van waar je woont.. Enschede heeft een heel geconcentreerd uitgaansgebied, je hoeft alleen maar te 'rollen' van de ene naar de andere kroeg. En als je naar het buitenland wilt: In Gent kan dit ook!

Arnhem en Nijmegen oergezellig

Berlijn. Redenen? Makkelijk bereikbaar met de trein. Goed openbaar vervoer in de stad (metro, tram, trein, bus). Heeft veel wijken met eigen uitgaanscentrum. Er hangt een prettige sfeer, toegankelijk, verdraagzaam. Veel hotels en restaurants in verschillende prijsklassen. Veel concerten, theater, enz. In Berlijn kijken ze niet op van eenlingen!

Bronnen:
(ben er zelf vaak geweest)

New York, Ta ta ta da da!

Tilburg Breda

De belangrijkste waren we bijna vergeten. De stad der steden; Rome / Roma.

Alleen? Dan zou ik kiezen voor: - Amsterdam: prachtige stad, goed beloopbaar en prima avond- en nachtleven - Haarlem: prachtige stad, compact centrum, goed beloopbaar en leuk avond- en nachtleven. - Kopenhagen: beetje uitgestrekt maar toch goed te belopen, leuk avondleven, nachtleven weet ik niet ik was er met twee kinderen van 10 en 5. - Barcelona: geweldige stad, centrum goed te belopen, prima tappasbarretjes, veel uitwijkmogelijkheden in de omgeving, nachtleven ben ik niet aan toegekomen want ik was er met twee kinderen van 12 en 7 maar dat kan alleen maar leuk zijn. - Berlijn: wil ik nog steeds weer eens naar toe. Ik ben er vier keer geweest toen het nog achter het IJzeren Gordijn lag en toen was (West) Berlijn al heel bruisend. Je moet een stad kiezen die bij je past. Parijs zou ik nooit alleen doen, dat is een stad voor z'n tweeën. Dat vind ik ook van Londen. En in mindere mate van Maastricht en Antwerpen, maar dat komt doordat ik daar in mijn jeugd alle kroegen al het platgelopen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100