Hoe is de waterkwaliteit in Griekenland?

Kun je daar gewoon uit de kraan drinken? We gaan er namelijk binnenkort heen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
2.8K

Het beste antwoord

In het water in Griekenland zit echt veel meer chloor dan hier in Nederland dus je kunt het beste flessen bronwater kopen. Tandenpoetsen met kraanwater kan wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het kraanwater in Griekenland is van goede kwaliteit. je kunt er gewoon uit de kraan drinken. Maar bij twijfel kun je er natuurlijk zelf altijd voor kiezen om flessen te nemen.
Je wordt echter niet ziek van het kraanwater.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan... geen probleem, het is India niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja datis zeer goed drinkbaar, tenzij anders aangegeven. De tijden zijn veranderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt dat het water van mindere kwaliteit is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar vaak hebben ze twee watersystemen, drinkater en puur grond of regenwater dus niet behandeld voor spoelen, wassen en toilet.
Ja goed drinkbaar hoor! Het zal anders smaken dan hier, maar er is niks mis mee.
Geniet van je vakantie, Griekenland is zo onvoorstelbaar mooi!