Wat kan je eisen van een hotel bij lichamelijke verwonding door een stukke glazen douchedeur?

Mijn vriend heeft zich nu net in het hotel flink gesneden aan zijn voet door een stukke douchedeur. Gelukkig geen hechtingen nodig, maar zeker niet netjes in een 5 sterren hotel (in Spanje). Manager probeerde zich er makkelijk vanaf te maken door er een nieuwe deur in te laten zetten maar mijn vriend kan nu niet meer doen op vakantie wat hij wilde doen.. Wat is redelijk om te eisen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Het is in ieder geval goed dat ze er een nieuwe deur in willen zetten. Ik weet niet hoelang jullie daar nog blijven, maar zorg dat ze dit meteen / zsm doen zou ik zeggen. Geen woorden maar daden. Ik zou het met het hotel eventueel hebben over een schadevergoeding of korting inderdaad. Dit mag je zeker wel eisen van een 5 sterren hotel, maar hoeveel? dat zou je met hen moeten overleggen. Maak ze maar duidelijk dat je vriend nu niet meer alles kan doen door hun kapotte douchedeur. Kan het ook niet dat hier nog iets nuttigs over staat in de voorwaarden van het hotel?