wat kost vrijwilligerswerk in afrika gemiddeld?

Laten we voor het gemak een periode nemen van 12 weken tot een half jaar. en dan alleen de kosten die je aan een organisatie betaald voor woning en en maaltijden.
Dus niet voor vliegticket, vaccinaties enzo.

(Eventuele landen; kenia, Tanzania, Ghana, zuid-afrika)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Moet je daar zelf voor betalen? Je gaat werken en je moet geld bijleggen ook? Belachelijk...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja (helaas) wel. Maar je betaald ook voor onderdak en maaltijden. En je betaald een deel aan het project. Maar door de bomen zie ik het bos niet meer, zijn zoveel organisaties zo verschillend qua prijs.. Sommige betaal je 1000 per maand ofzo..

Het beste antwoord

Dit kan verschillen per organisatie, maar voor 12 weken zou je al tussen de €1200 en €1500 kunnen betalen. Per extra week (of 4 weken) komt er een steeds kleiner bedrag bij. Kijk vooral uit naar kleine organisaties die niet commercieel te werk gaan. Let wel op dat je niet bij een nep-weeshuis terecht komt! Voor meer info is wereldsupporter.nl een goede site.