hoe duur is de Thalys naar Parijs in de zomer?

Is nog niet te vinden op de site. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

De prijs voor een enkele reis 2e klas ligt nu tussen € 35 en € 129. En voor de 1e klas tussen € 79 en € 205. Hoe eerder je boekt, hoe voordeliger de prijs.
Het lijkt mij niet dat het in de zomer ineens drastisch meer gaat kosten. Over een maand of wat kun je het voor juli bekijken.
Amadea
10 jaar geleden
65 euro. Er zullen dan vast geen extra kortingen zijn, behalve wat je vooraf kunt regelen. De planning loopt tot mei. Maar in de tabel geven ze 65 euro op. Als je nu zou reizen kan dat al snel voor 45.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier vind je het antwoord,
Klik op deze link
http://www.mijnwinkelwijzer.com/treintickets.htm

Vervolgens op Thalys, erna op aanbiedingen en tarieven.
Vanaf 20februari zijn de tickets beschikbaar :-)

Veel plezier :-)