Je kunt zoeken op de site van Cheaptickets.nl of bv techtstreeks op de site van Ryanair. Mocht je in de buurt van Duitsland wonen dan is een goede optie om vanaf vliegveld Weeze te vliegen ipv vanaf een Nederlands e luchthaven, scheelt echt veel.

Toegevoegd na 3 dagen:
Nog even een aanvulling. De website van Skyscanner is superhandig om de goedkoopste tickets te vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn een aantal opties:
De in de vorige post genoemde routes via Weeze ( is vaak de voordeligste, maar denk wel aan de bijkomende kosten om in Weeze te komen.)

Met Ryanair vanaf Eindhoven, Maastricht en Groningen.

Iets duurder: Met Transavia vanaf Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven. Of vanaf Amsterdam met Vueling.

De duurste optie zijn de lijndiensten van Air Europa en KLM.

Er zijn nog veel meer opties als je van andere buitenlandse luchthavens wilt vliegen