waar in België komt het zeewater nog tot aan de dijk bij vloed?

we waren gisteren in Oostende, om de storm te gaan bekijken. maar er was overal zand opgespoten, dus het verwachte "zeewater dat over de dijk kletste" zagen we niet.
Is er in België nog een kustplaats waar de zee tot aan de dijk komt bij hoog water (dus zonder strand of dergelijke ertussen)?

10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

In Wenduine komt voor zo ver ik weet het zeewater bij vloed ook tot tegen de stenen dijk.Meer bepaald aan "De paravans" . Dit zijn windschermen uit glas met banken waar de wandelaars even uit de wind kunnen gaan zitten.Op die plaats staan ook soms hengelaars bij hoog water.Het is wel een paar jaren geleden dat ik er nog eens was . Dus het strand kan ook al opgespoten zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
aha, ik zal zeker es gaan zien als ik nog eens aan de kust ben!