Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik vanuit Spijkenisse (ZH) naar België wil, wat is dan de Belgische plaats/dorpje die het dichtste bij de Nederlandse grens ligt?

Het maakt niet uit of het via Breda is of desnoods via Eindhoven maar wat is vanaf Spijkenisse de dichtstbijzijnde plaats in België met de auto?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk Essen, is te bereiken via Roosendaal, afstand bedraagt 77 kilometer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel
anneliez
10 jaar geleden
en dan zou ik daar maar op de trein stappen naar Antwerpen, zo spannend is Essen niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Essen is volgens google maps 78,4 km, maar het plaatsje "Meer" net over de grens bij Hazeldonk is 74,5 km en dus nog korter. Er komt geen trein dus met de auto 45 min. Er valt daar niets te beleven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Ik denk Baarle Nassau, dit is wat ik heb gevonden op Google Maps.

Toegevoegd na 49 seconden:
(je moet even op het plaatje klikken, anders zie je het niet_
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja Essen is het eerste Belgisch plaatsje als je via Roosendaal komt ,maar als je een plaatsje wil bezoeken dat pal op de grens ligt ,rij dan door naar Putte . Dit sluit naadloos aan bij het Belgische Kapellen (Antwerpen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding