mijn dochter gaat met mijn broer op vakantie,wat moet er in het toestemmingsbriefje staan voor de douane?

Mijn dochter gaat in de herfstvakantie met mijn broer naar Engeland.Hij heeft een briefje nodig waarin staat dat ik toestemming geef,wat moet ik er in zetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Maak een kopie van je ID of paspoort, schrijf hieronder dat je je dochter toestemming geeft, met je broer op vakantie te gaan. Vermeld hierbij de datum van vertrek en van terugkomst. Vergeet je handtekening hier niet onder te zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In het Engels is waarschijnlijk wel handig....
Ivana
10 jaar geleden
Dan moet het paspoort van je dochtertje wel op dezelfde naam staan als jouw ID. Ze moet dus dezelfde achternaam hebben, anders werkt het niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt Ivana, anders moet de vader van de dochter dit doen. In het Engels is inderdaad ook wel handig.

Andere antwoorden (1)

Wat België betreft moet je een document afhalen op het gemeentehuis waarin je de toestemming geeft dat je kind met een andere persoon reist.