Wie weet of de ardeche nog stroomt half september?

We willen kanoen in de ardeche maar kan dat nog? En wie weet er iets over de waterstand? Als trouwens iemand tips heeft om iets te bezoeken is dat altijd welkom, musea of natuurgebied ofzo. En in de lente staat er vanalles in bloei maar wat kan je rond deze tijd verwachten? Zijn er bijvoorbeeld kastanjes?

Dank jullie wel!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Ik ben al 2 keer gaan kanoën in de Ardeche eind juli. Toen was de waterstand nogal laag, waardoor we voortdurend vastzaten tussen de keien. Ik weet echter niet hoe het nu precies zit met de waterstand.