Bij schoenenzaken hebben ze meestal wel waterschoentjes, maar bij de HEMA zijn ze meestal wel goedkoper te krijgen :)

Fijne vakantie alvast :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Scapino is het tweede paar met 50% korting:
http://www.scapino.nl/kinderen/schoenen/waterschoenen
Ik weet niet of ze ze nog hebben, maar toen mijn kinderen klein waren kocht ik dit soort zaken bij Zeeman of Wibra, maar ook bij de Action maak je kans, kijk daar eerst even, bij Scapino ben je 8,99 kwijt voor 2 paar, ik denk dat het in 1 van de andere genoemde winkels voordeliger kan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Schoenenreus ...Onder de €7,-
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Typ bij voordeelmuis.nl of koopjespakker.nl "waterschoenen" in en je ziet waar ze op dat moment in de folder staan of te koop zijn.