Een man uit Rusland is in Nederland en wil met zijn mobieltje naar mijn Nederlandse mobieltje in Nederland bellen. Moet hij een landcode gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dit moet.

Het beste antwoord

Ja, want zijn telefoontje gaat eerst naar Rusland (zijn provider) en die moet weten dat hij een Nederlands nummer wil hebben.

Toegevoegd na 5 minuten:
Er moet ook afgerekend worden, dus het gaat echt via Rusland waar de teller gaat lopen voor een buitenlands gesprek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, aangezien hij een Nederlands netwerk gebruikt.

Toegevoegd na 48 minuten:
Waarom wordt dit als niet waardevol beoordeeld? Het is waar. Zie link; hier wordt het voorbeeld gegeven voor NL