Mag je met een code 103 op je B-rijbewijs rijden in Florida?

Code 103 is een alcoholslot. Deze maatregel, opgelegd door het CBR, kent voor zover ik weet enkel Nederland. Of heb ik het mis?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Antwoorden (1)

Op de CBR site staat:
Het alcoholslotprogramma in het buitenland

De spelregels voor rijden met een alcoholslot in het buitenland zijn hetzelfde als bij rijden in Nederland. Het is belangrijk dat deelnemers aan het alcoholslotprogramma bij het plannen van bezoeken aan het buitenland rekening houden met geplande uitleesmomenten. Deze kunnen niet verplaatst worden.

Dus daar mag je ook niet rijden, sterker nog je moet op bepaalde tijdstippen in Nederland zijn.