Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb gisteren een ticket geboekt en al betaald bij govolo. Ik vertrek morgen, ik heb nog geen e-ticket binnen. Wat moet ik doen?

Ze zijn niet telefonisch bereikbaar, ik vertrek morgen, ik heb gisteren al betaald. Ik heb nog steeds geen e-ticket en een bevestiging. Wat moet ik doen, ik maak me zorgen,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hierbij de adres gegevens van Govolo

http://vliegen.idealo.nl/webwinkel/Govolo-1359/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding