Voor het eerst naar Ameland. Hoe gaat dat met de boot (inchecken) en wat doe je met je koffer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Als je aankomt, kom je bij een soort huisje hier betaal je de tickets (om op de boot te mogen) dan staat er een soort rode wagen (volgens mij van wagenborg) hier doe je, je bagage in (koffers e.d.) Vlak voor het vertrek gaat die wagen aan boord van de boot. Dan gaat hij varen. Hij gaat er ook weer als eerst af. Als jij dan van de boot bent staat hij klaar en pak je zo je koffer. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe weet men van wie welke koffer is (kan iemand andere je koffer meenemen?)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat zou opzich mogelijk zijn. Maar er staat in iedergeval een man bij die controleert of alles goed gaat. En iedereen komt er ongeveer tegelijk uit dus het zou wel opvallen. Je kan het best een naamlabel aan je koffer hangen.

Andere antwoorden (1)

Bij de incheckbalie een kaartje kopen. Dat kaartje bij het incheckpoortje houden. Daarna de koffers op het bagagekarrtje leggen. 45 minuten varen. Bagagekarrteje gaat als eerste van boord. Koffer eraf halen. Bus instappen of als je alleen met een rugzak reist een fiets huren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of je gaat gewoon lopen ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe weet men van wie welke koffer is (kan iemand andere je koffer meenemen?)