Winkelen , daarbij is het mischien leuk om even over de meest en zwaarst beveiligde grens ter wereld te gaan ( Die van de VS en mexico) . Persoonlijk heb ik dit gedaan. Daarna rondleiding gevolgd waarbij ze de metodes vertelden van hou sommige mensen de grens proberen over te steken. Echt een aanrader.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op deze site staan tal van dingen die je kunt doen in la
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik erg mooi en indrukwekkend vond wat The Getty Centre. Dit is een museum (verschillende kunst & schitterende tuinen) op een berg in Beverly Hills. Zelfs het uitzicht is geweldig.
Verder is Hollywood wel leuk: the Walk of fame en The Chinese Theatre.
Echt een mooie stad is LA echter niet: gebruik je tijd liever om bijv. de mooie kustlijn richting San Francisco te verkennen

N.B. De Mexikaanse kust is nog wel een 4 uur rijden vanuit LA!
Utrecht
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het wel meteen koppelen aan een tripje naar San Diego, vanaf daar kun je met de tram naar Tijuana (MEX).
Ga je voor de stad of wil je iets echts beleven? LA is voor zover ik heb kunnen vaststellen geen gezellige stad. Er zijn veel filmstudios die ook als pretpark dienst doen, leuk om een keer naar toe te gaan. Universal is anderhalf jaar geleden of zo wat platgebrand en zal dus minder interessant zijn. Walk of fame is leuk om gezien te hebben, talloze leuke shopjes daar en "look alikes"van bekende artiesten (MM, Elvis, Starwars figuren enz.) Zeehinden langs de kust zijn leuk, evenals de pieren. Meer sfeer vind je in San Fransisco, maar dat is een stukje rijden hoor!