Ik wil een kat uit Spanje,Malgrat de mar halen,wie weet hoe dit werkt?

Een zwerfkat die een warm mandje verdient en ik deze graag wil geven en daartoe ook de mogelijkheden heb. De kat ligt rustig in de perkjes te slapen maar is en blijft een zwerfkat. Hoe werkt dit en weet iemand toevallig een dierenarts in deze omgeving? Is er iemand die deze kant oprijdt en mij wilt helpen tegen een vergoeding.
Alle hulp en info is welkom!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1K
ronron1212
10 jaar geleden
Hier zitten ook genoeg katten in een asiel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vraag om een informatie, geen meningen of dingen die ik zelf weet.
Pieter2011
10 jaar geleden
Helemaal mee eens, Ron! Asiels zitten boordevol en vooral oudere dieren of katten 'waar iets aan mankeert' hebben niet of nauwelijks een toekomst. Maar ja, een 'allochtone kat' zal wel interessanter zijn...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jammer dat de vraag niet beantwoord word
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pas op voor hondsdolheid die nu in Spanje heerst.

Antwoorden (1)

Je zal het katje moeten laten vaccineren bij een dierenarts in Spanje.
Je kan natuurlijk het beestje ook illegaal naar NL meenemen, maar dan is het toch verstandig om in NL naar de dierenarts te gaan.
Verder is het zo dat je de kat wel uit de straat kan helen, maar de straat niet uit de kat.
Als je Malgrat associacio amics dels animals googled dan heb je het adres van een club die je daar verder kan helpen