als ik niet wil dat iemand ziet dat ik met mijn mobiele telefoon uit het buitenland bel,hoe moet ik dat dan doen?

Mensen hoeven niet altijd te weten dat ik bv vanuit duitsland bel,en om mijn nummer te blokkeren dat roept ook weer vragen op.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
19.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je.met een Nederlandse simkaart belt zie je het niet

Het beste antwoord

Ik denk dat de enige optie is dat je het nunmer waarmee je belt uitzet. Overigens snap ik niet zo goed waarom dit zo'n probleem voor je is tenzij je iets te verbergen hebt?

Ik heb ook even voor de zekerheid opgezocht of je extra kosten hebt wanneer je gebeld wordt uit het buitenland. Dit is niet het geval. Degene die je belt vanuit het buitenland (jij dus) betaalt de extra kosten buiten de bundel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Normaliter is je nummer bekend en dan kunnen ze zien dat je belt met dat nummer. Als dat een Nederlands nummer is, kunnen ze niet zien dat je uit het buitenland belt.
Jouw nummer verandert niet doordat je in het buitenland bent. Jouw nummer is+316???????? en dat is wat ze zien ongeacht van waar je belt.
Heb je echter een Duits nummer dan kunnen ze zien dat je met een Duits nummer belt, maar dan kan je ook met dat duitse nummer in Duits buitenland (bijv. NL) zitten. Een alternatief is dan om te bellen via een provider en dan krijg je helemaal een moeijlijk te achterhalen nummer.