Is de boekingsbevestiging van Cheaptickets* de ticket van Ryanair? En maakt het uit of je je ticket&boarding pass in zwart wit print?

*= Daar heb ik de vliegtickets geboekt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
4.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee. Je moet eerst nog officieel inchecken. Dat kan vaak 24-32 uur van tevoren. Als je die stappen doorlopen hebt kan je pas je daadwerkelijke ticket uitprinten. De gegevens voor het inchecken staan waarschijnlijk op je bevestiging van cheaptickets.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt bij Ryanair 14 dagen van te voren inchecken, let op niet online inchecken bij Ryanair dan betaal je 70 euro per enkele reis op de luchthaven. Dus 140 euro per retour.

Antwoorden (2)

Cheaptickets zoekt alleen de goedkoopste tickets voor je reis. Daar kan een aanbieding van Ryanair bij zitten. Uitprinten in zwart-wit is geen probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zwartwit is geen probleem. Wij deden het in kleur, maar velen in de rijen om ons heen hadden zwartwitte printen en dat werd geaccepteerd.