hoe kan je er een extra vliegticket bij kopen?

Ik ga deze zomer met mijn vader naar Los Angeles, en laatst had ik het er met mijn vriendin over en dachten we misschien kan zij ook wel mee! we hebben het aan mijn vader gevraagd en hij vond het goed, alleen we hebben de vliegtickets voor mijn vader en voor mij al besteld.. weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat je nog een ticket erbij kan krijgen? en dan het liefst ook een waar je dicht bij elkaar kunt zitten?
kan iemand mij A.U.B. helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Je kan je vluchtelnummer opzoeken en dan bekijken of er nog plekken vrij zijn op die vlucht en dan kunnen jullie gelijk stoelen reserveren voor naast elkaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en waar vind je het vluchtnummer?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Merel waar heb je geboekt? Je hebt bij je boeking een boekingscode ontvangen en hiermee kun je inloggen op de website van je luchtvaartmaatschappij. Bij je vluchtgegevens staat ergens je vluchtnummer. Vluchtnummer is 2 letters gevolgd met 1/2/3/4 cijfers.
Je kunt op de site van de luchtvaartmaatschappij je stoel kiezen (bij sommige luchtvaartmaatschappijen tegen een betaling voor de check-in).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je online geboekt? Dan kun je via dezelfde website kijken of er nog een plaats in hetzelfde vliegtuig nog plaats is. Heb je via de luchtvaart maatschappij geboekt, neem dan contact op met die maatschappij en vraag daar of er nog plaats is. In dit laatste geval is er altijd de mogelijkheid om het on line op te zoeken maar dan moet je inderdaad wel het vluchtnummer kunnen vinden op je boeking.