Weet iemand een kort en bondig e-mailtje om naar mijn baas te sturen om hem te bedanken voor een mooie reis die ik kreeg met het werk ?

liefst in het Engels en ik zou ook willen zeggen dat het een unieke ervaring was, iets dat voor altijd in mijn geheugen zal geprint staan.

14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Schrijf je mail gewoon uit je hart - juist zó'n mail hoeft niet grammaticaal perfect te zijn - je baas kent je goed genoeg, neem ik aan, om geen literair hoogstandje te verwachten......
Verwerk erin, dat het een unique experience was, that enriched your life, en dat je will always remember as one of the highlights of your life, that will bring a smile whenever you think back, en dan kom je al een heel eind!!! Suc7!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rubia
14 jaar geleden
Super!

Andere antwoorden (1)

I want to thank you for this wonderful trip that was for me an unique experience that I will never forget.
It's locked and sealed in my memories so that I can take a look at it whenever I want.