Op de website van www.mappy.nl kun je de hele reis uistippelen van vertrek naar aankomstpunt. Bovenaan het scherm kun je ook het vervoermiddel opgeven. Dit zegt iets over de totale rijdtijd. Niet over de reistijd omdat je te maken kunt krijgen met oponthoud door files, rusttijden van de chauffeur, verplichte stops bij een winkeltje of restaurantjeomdat de chaiffeur een 'afspraak' hierover heeft lopen met de uitbater en er zelf beter van wordt etc.
Je kunt altijd bellen naar de reisorganiisator en vragen wat de verwachtte aankomsttijd is.