LA ligt ver genoeg van de evenaar om echte seizoenen te kennen maar de seizoenen lijken niet zo op die van ons: Hier heerst een warm mediterraan klimaat met lenteachtige winters en warme zomers. Het aantal zonne-uren ligt hier vrijwel het gehele jaar op een hoog niveau, neerslag valt in dit deel van de staat California vrij weinig. De meeste neerslag valt in de wintermaanden in de vorm van regen. Sneeuw en ijzel zijn verschijnselen waarvoor je niet in L.A. moet zijn. Toch is het ook hier niet altijd het prachtige weer zoals je het zo vaak in de films en televisieseries ziet. Vooral in januari en februari is er kans op enkele dagen met hoofdzakelijk grijs weer en nattigheid, waardoor de stad een heel andere aanblik krijgt. Opvallend feit is dat het met Kerstmis vrijwel altijd zonnig lenteachtig weer is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja die hebben net als wij vier seizoenen.
11 jaar geleden
Ja elke land heeft 4 seizoenen, alleen in andere landen zijn ze anders dan hier, hier hebben we kou en sneeuw bijv in winter en sommige landen hebben ze gewoon 20 graden zon maar dan is het gewoon winter