Volgens my niet, ligt aan waar je bent denk ik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de Maestro lokatie zoeker niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn wel ATM's/ PIN apparaten op de 4000 Eilanden. Er zijn 3 eilanden die door toeristen aangedaan worden met grote regelmaat: Don Det, Don Khone (soms ook Don Kon genoemd) en Don Khong. Op Don khong is sinds enige tijd minimaal een PIN apparaat te vinden. Op Don Det en Don Khone voor zover ik weet niet.

Er is tegenwoordig wel een PIN apparaat in Ban Nagasang. Dat dorp wordt gebruikt voor boten naar Don Det en Don Khone. Het is te vinden bij de markt op ongeveer 300 meter lopen van de aanlegplaats van boten.

Ga er niet vanuit dat je pas altijd werkt. Vooral Rabobank geeft in Laos problemen en kan slechts bij een beperkt aantal apparaten gebruikt worden.

Bronnen: eigen ervaring (zeer recent) en www.golaos.nl