waarom zijn vrijwilligerswerk-reizen zo duur?

als ik bv bij een organisatie kijk ben ik voor 2 weken toch al snel ruim boven de 1000 euro, zonder de reis, die betaal je zelf.
waarom is dit zo duur?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Omdat dat geld wordt gebruikt om de projecten te runnen en de organisatie te bekostigen. Je betaalt dus eigenlijk voor het ontwikkelingsproject, dat jij er heen gaat om mee te helpen is bijzaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt. Vraag je af of je daar wel aan mee wil werken. Het zijn 'feel good'-reizen. Maar vraag je ook af of je als 18jarige zonder ervaring wel echt een substantiële bijdrage aan de ontwikkeling kunt bieden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat veel jonge mensen denken dat dat een leuke en goedkope manier zou zijn........om iets van een ander land te zien. Als je echt vrijwilligerswerk wit doen
kun je ook in Nederland voor bijvoorbeeld UNICEF werken.