Heeft KLM directe vluchten naar New York vanaf London?

Ik zit te zoeken voor vluchten van London naar New York op Skyscanner en daarop zag ik dat je met KLM direct naar New York kan vliegen vanaf London(KL6102). Maar klopt dit ook? Want het lijkt me een beetje raar of maakt de KLM eerst een stop in London vanaf Amsterdam? Maar ik zie het punt hiervan niet in...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Ja dit zou kunnen. Er zijn veel vluchten van waaronder KLM die een tussenstop maken. Dit doen ze vooral om meer passagiers te krijgen. Dus dan kunnen ook mensen in London instappen om naar New York te gaan.

Schiz0ide
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ook een 'carrier' zijn (samenwerkingsverband met een andere luchtvaartmaatschappij). Het is in ieder geval niet gebruikelijk dat KLM zelf niet vanaf of naar Schiphol vliegt.

Trouwens: Britisch airways vliegt vanaf London naar New York en met BA heb ik zeer goede ervaringen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee. KLM heeft geen directe vluchten vanaf Londen naar New York. Zal vast een codeshare vlucht zijn die door Delta Airlines wordt uitgevoerd.