Welke zwembaden zijn er in Limburg waar tevens een bubbelbad aanwezig is?

Hallo, ik woon sinds kort in het Belgische Limburg (regio Bree) en wil volgende week eens gaan zwemmen met de kinderen.

Wel hou ik van warme zwembaden, hoe warmer hoe liever, daarom hou ik enorm graag van een bubbelbad bijvoorbeeld.

Weet er iemand toevallig een goeie (warme) zwembad in het Belgische of Nederlandse Limburg waar tevens ook een bubbelbad en glijbanen aanwezig zijn?

Dank bij voorbaat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

hallo,
ik zelf woon in het Nederlandse Limburg maar ik ga toch meestal wel zwemmen in België.
ik weet daar 2 zwembaden de eerste heet aquadroom (http://www.aquadroom.be/zwembad/)
en is voor jouw 15 kilometer rijden, ik vind dit zelf een heel mooi en fijn zwembad het meeste is gemaakt van roestvrijstraal? en heeft een heel mooi uiterlijk verder zijn er in dat zwembad 2 glijbanen de zwarte en de gele, de gele is een familie glijbaan met rubber bootjes de zwarte daar in tegen vind ik zelf is vrij heftig ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar voor de zekerheid zou ik de zwarte eerst zelf uitproberen, verder is er een bubbelbad in het zwembad een hele kleine stroomversnelling en een 25 metersbad en je kan een arrangement kopen dan mag je ook naar het wellness gedeelte.

ook ken ik het tweede zwembad dit zwembad is vanaf Bree 21km rijden, ( Tulpenstraat 141 3530, België
089 38 25 00) en het heet ''hengelhoef'' dit zwembad hoort bij een camping dus je kan wel best veel drukte verwachten maar er zijn ongeveer 5 betaalde bubbelbaden waar je muntjes in moet gooien 2 gratis het zwembad heeft een groot bad dat van 0.25m langzaam oploopt tot een diepte van 1.80m waar om de (ik dacht 50 minuten) golven komen als je kinderen nog wat kleiner zijn zou ik opletten dat ze niet te diep gaan.
dan zijn er nog 2 (dichte buisvormige) glijbanen en een brede familie glijbaan.
het leukste aan dat zwembad vind ik eigenlijk de wildwater- baan en ook bij deze raad ik aan hem eerst zelf te proberen want er zijn 5 steile stukken omlaag waar bij eentje word je onder water getrokken en een stuk later kom je weer boven en er is een draaikolk je kan er onderweg niet uit (of je moet op de muur klimmen maar dat is eigenlijk niet echt de bedoeling) ik deed deze wildwaterbaan ik dacht vanaf mijn 13de.
ik hoop je geholpen te hebben en als je nog meer wilt weten moet je maar even hierop reageren
mvg. Justin

Toegevoegd na 3 minuten:
ik lees nu op de website van aquadroom (te Maaseik) dat het normale bad 31 graden is en het 25 metersbad 28 graden is
mvg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aquadroom was supergezellig en lekker warm ja ;) Thanks voor de tips :) +10