iemand enig idee waar deze foto genomen is ? of een strand dat erop lijkt

ik zou graag het land willen weten waar dit is genomen.. ik weet nou niet zeker of dit gewoon gephotoshopt is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Dit is een foto van Haena Beach op het eiland Kauai. Het eiland Kauai maakt deel uit van de Hawaï-archipel. Dat is dus een heel stuk ten westen van de Verenigde Staten, een aardig stukje vliegen...

Kauai is het op drie na grootste eiland uit de groep.

Hierbij nog een paar mooie foto's van het strand.

(met dank aan www.tineye.com en www.google.nl)

Toegevoegd na 1 uur:
www.google.nl is zonder haakje, dan werkt de link wel...

Toegevoegd na 1 dag:
Correctie: Hawaï is één van de staten van de Verenigde Staten. De Hawaï-archipel is dus een heel stuk ten westen VAN HET VASTELAND van de Verenigde Staten.
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat Antoni het toch bij het rechte eind heeft. Ik was op het verkeerde been gezet;-) In Google maps (zoeken op Haena Beach) vind ik nu ook foto's van het strand, met duidelijk de contouren van de bergen zoals op de foto. Zal dus toch wel op Hawaï zijn.

Andere antwoorden (1)

Even wat gegoogled middels google afbeeldingen. (m.b.v. de link van jouw afbeelding). En op bladzijde drie van het zoekresultaat (zie http://tinyurl.com/8gtdu5x ) , helemaal onderaan, zag ik staan: Parangtritis Beach. Hier verder op gegoogled en dan blijkt Parangtritis Beach in Yogyakarta in Indonesie te liggen.
In de onderste bronvermelding zie je meerdere foto's van Parangtritis Beach. Ik ben geen kenner en weet niet of het gephotoshopt is, maar de zonsondergangen zijn daar ongetwijfeld erg mooi.

Toegevoegd na 6 uur:
Inmiddels is dus duidelijk dat Antoni het hoogstwaarschijnlijk bij het rechte eind heeft (zie ook mijn reactie op het antwoord van Antoni)