Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke boot naar Engeland is het goedkoopst?

Van Hoek Van Holland naar Harwich of van Hoek Van Holland naar Killingholme?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
817
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Roeiboot
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Van duinkeren naar dover midden in de nacht.
Met Norfolkline, dat koste mij in 2007 €125 heen en €129 terug, met 3 personen, auto en vouwwagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@heervoldemort, apart dat de terugweg duurder was, weet je toevallig waar dat aan lag? Bedankt voor je reactie iig, maar ik heb een kortingskaart van Stenaline, dus moet in principe wel met hun mee ;)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ja de terugweg was duurder omdat we niet de boot van 4:00 namen zoals op de heenweg. Toen hadden we een ticket voor de boot van 2:00

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoek van Holland Killingholme is een boot voor vrachtverkeer. Dus niet voor particulieren en zonder voorzieningen. De goedkoopste opties naar Engeland zijn de boten vanaf de omgeving van Calais.

Prijzen varieren per ferry, per dag en maatschappij. Dat wordt dus puzzelen. Denk ook aan de kanaaltunnel. En denk er aan een goedkoper ticket kan toch duurder zijn door extra kilometers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat word Harwich dus ;) Ik heb een kortingskaart van Stenaline, maar ik kan nergens een prijzenlijst zien. Weet je toevallig ook waarom de prijzen per dag kunnen verschillen? Bedankt iig voor je duidelijke antwoord :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vraag en aanbod. meer vraag duurdere tickets, minder vraag goedkoper. maar dit geldt vooral voor tickets over het kanaal. de prijslijst: http://www.stenaline.nl/ferry/overtocht/hoek-van-holland-harwich/prijzen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ 11 ;) Dank voor je antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding