bestaat er ook een belgische wereldomroep die je op een buitenlandse camping kan ontvangen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Jazeker, die noemt BRT-international.
De frequenties kan u zien in bijlage.
Ikzelf luiter altijd op www.radio2.be via de PC.

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry, oude info.
Dat moet RVI (Radio Vlaanderen Internationaal) maar die zijn gestopt sind 1 Januari 2012 op de korte golf.
Nu nog enkel te beluisteren via de PC, jammer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die frequenties dateren wel uit het jaar 1990, toen de hedendaagse VRT nog de BRT was. Ik vrees dat één en ander intussen veranderd is, mede door de komst van internet. In die tijd waren er nog veel middengolfzenders (AM of Amplitude Modulatie) met een actieradius van meer dan 1000 km., nu zo goed als geen meer.