Bij welke halte moet ik met de metro stoppen om bij de Eiffeltoren te komen.

Metro halte Eiffeltoren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
14.5K

Het beste antwoord

Champ de Mars / Tour Eiffel (RER-blauw). Of Bir-Hakeim (lijn 6) of Ecole Militare (lijn 8).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Oui, c'est simple, n'est-ce pas?

Andere antwoorden (1)

Ik zou kiezen voor Trocadéro (metro lijn 6 en 9). Vanaf hier heb je één van de mooiste uitzichten op Tour Eiffel. Bij Palais Chaillot naar beneden, over pont d'Léna en je ziet hem steeds groter worden. Al met al een wandelingetje van een kwartiertje, maar zeker de moeite waard.

Veel plezier in Parijs.

Toegevoegd na 5 minuten:
Meer info over Tour Eiffel kun je vinden op http://www.parijsmijnstad.nl/arrondissementen/7e/