Kan je bij het loket op station in bad bentheim ook een kaartje kopen voor de ICE ipv via internet?

Morgen ga ik last minute met de trein naar Oostenrijk en wil ik opstappen op het station Bad Bentheim, nu kan ik alleen via de site van DB een kaartje kopen via creditcard betaling. Nu wil ik graag weten of er op zondag een loket daar geopend is. via internet kan ik tot nu toe niet veel vinden daarover.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.9K

Antwoorden (1)

Hij is niet open. En je moet voor de ICE ook (ruim van te voren) reserveren.
Van de link:
Bahnhof der Deutschen Bahn AG
Am Bahnhof 1 Fax 983429
reisezentrum-badbentheim@t-online.de
Schalteröffnungszeiten:
Mo. bis Fr. 9.15 bis 12.15 Uhr und 13.15 bis 17.30 Uhr