Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag ik (voorverpakt) eten in mijn koffer meenemen naar China (Beijing)?

Heb me suf gegoogled, maar kan geen concreet antwoord vinden...We willen alleen voor de eerste paar dagen wat te eten meenemen. Kan dat? Denk aan Sultana, ontbijtkoek, Breaker (yoghurt) etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
7.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

sultana's enzo mag wel. yoghurt zou ik gewoon in de winkel kopen, hebben ze daar voor zover ik me herinner echt wel.
Koeken ook trouwens, dus gewoon niet teveel meenemen, maar daar alles proeven. Je kunt heel lekker eten in China.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Voorverpakt voedsel is normaliter geen probleem, in China zelf zijn enorme supermarkten en daar kun je van alles krijgen. Let bij zuivel op of het gekoeld moet zijn, zo ja, laat dan maar thuis want het is bijna bedorven als je aankomt.

Je vliegtuigmaatschappij kan je ook volledig informeren over wat je wel en niet mee mag nemen.

Tip: Kijk op de Nederlandse douane site als je van plan bent om iets mee te nemen uit China, Omdat China een land is van heel veel namaak, kan je veel ellende besparen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding